torsdag 1 januari 2015

#Throwback Thursday

Veckans minne får bli sommarens resa till Spanien, där min moster och hennes familj har en lägenhet som de hyr ut. Övriga familjen var där i 3 veckor, medan jag hann vara 3 dagar. Åkte på kvällen efter sommarjobbets skolningsdag och kom tillbaka dagen före själva jobbet började. 

Resan kom vid en perfekt tidpunkt, efter en rätt jobbig vår med flyttande, mycket skolarbete och massa annat. Var så skönt att få komma bort lite och få kvalitetstid med familjen. De andra hade varit där tidigare men för mig var allting nytt. Chill med poolen, såg sevärdheter, shoppade och en dag åkte vi till Marbella. Fullspäckade dagar med andra ord men vad gör det när programmet är roligt. 

3 dagar gick helt för snabbt och jag skulle så gärna stannat många fler dagar! Nästa sommar hoppas jag på en lite längre vistelse!


Testade fish spa, så underligt det kändes när fiskarna bet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar