lördag 3 januari 2015

Årets första

God morgon bloggen! Eller tro inte att jag vaknat först nu. 5:52 ringde klockan, steg upp och gick ner till hamnen för veckoslutets första morgontur. Lite nya arrangemang, men på det stora hela gick allting över förväntan bra. När jag kom hem igen var jag så slut att jag slängde mig på sängen, lade väckning kl 11 och sedan måste jag ha somnat :D 

Nu känner jag mig i alla fall pigg och utvilad. Till frukost blev det årets första chia-pudding. Testade ett recept från Superlicious boken och jisses vad bra det blev! Man skulle mixa ihop allt, tidigare har jag varit lat och bara blandat, men det var nog det som var hela skillnaden då konsistensen var perfekt nu. Dock var fröna aningen jobbiga att skölja ur mixern efteråt…

Nu ska jag ta det lugnt en timme innan det är dags för dagens andra jobbtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar