fredag 2 januari 2015

Nyår part 2

(blandning av mina, Henccas och Mias bilder)


Jag, födelsedagsbarnet Mia och Katu

Världens bästa D! Tog tyvärr ingen bild på min outfit men firade alltså in det nya året i min svarta paljettklänning från Nelly. Ganska enkel framifrån och har en djup urringning i ryggen, som tyvärr inte syns på någon bild

Var trångt runt bordet men vi körde "finns det hjärterum så finns det stjärterum"- principen. Och tror alla hade hur roligt som helst!


Vid efterrätten var det alltså dags för sång för Mia!

Kakan som vi dekorerade. Smakade riktigt bra faktiskt :)

Efter maten blev det beerpong

När klockan börja närma sig midnatt så utrustade vi oss med skumppa och gick vid ner till ett träsk och sköt lite raketer. Man hade också bra utsikt därifrån så även om vi inte själv hade så många raketer så såg vi massor då andra runt omkring oss sköt. 

Jag fick min nyårspuss vid tolvslaget! Tack för att du gjorde starten på mitt nya år bäst, ser fram emot att fortsätta på samma sätt och hitta på massa tokigheter med dig! 

Sedan gick vi in igen och fortsatte festande. Det var mitt nyårsfirande, perfekt start på det nya året! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar